sábado, 17 de octubre de 2009

POLÉMICA POR LA MUÑECA A LAS QUE LAS NIÑAS PUEDEN AMAMANTAR

"Bebé Glotón"es la úlitmacreación de la empresa juguetera española Berjuan y presenta como noveada el hecho de que llora cuando tiene hambre y sólo se calma cuando la niña hace el gesto de amamantarlo, para ello tiene que acercar la cara del bebé hacia un peto que tiene dos florecitas donde un bebé normal encontraría dos pezones. Entonces el muñeco hace ruidos de succión hasta que se calma. Enlace.


Estic totalment en contra d'aquesta joguina, perquè això pot fomentar els embarasoso a edats molt tempranes i provocar traumes en els més petits.

No m'extranya que cada vegada hi hagin més mares adoslescents, si en comptes de donar una bona informació, treuen coses d'aquesta, com per exemple "el bebé glotón", que provoca que els infants ho agafin com una experiència diaria i als animin a ser mares de britat.

2 comentarios:

  1. Trobo molt interessat aquesta noticia...però no estic gaire d'acord en que la nina pugui influir en que vulguin ser mares les nenes mes aviat, penso que influeixen molt més els amics o els consells de la família que no pas una nina. Igualment trobo exagerat fer una nina que hagin d’amamantar, no cal arribar tant lluny.

    ResponderEliminar
  2. LA VERITAT QUE JO TAMBÉ LA TROBO INTERESSANT PERÒ AMB UN SENTIT PER MI MOLT PÈSSIM! JA QUE COM ALGÚ POT HAVER INVENTAT UNA COSA AIXÍ? NO SÉ, M'INDIGNA I HO TROBO HORRORÒS! QUINA NECESSITAT TENEN LES NENES DE JUGAR AMB TOT AIXÒ,SEMBLA QUE LES ESTEM JA INCITANT DE PETITES A TENIR FILLS"INDIRECTAMENT", NO ESTAVA BÉ, EL MÈTODE DE JOC QUE TENIEN FINS ARA?

    ResponderEliminar